Poštovani korisnici,
želimo da Vas obavestimo da smo uveli novi sistem pružanja tehničke podrške. Putem ovog "tiketing" sistema sigurni smo da ćemo povećati efikasnost i kvalitet usluga tehničke podrške.
Vež duže vreme svim korisnicima preporučujemo da svoje zahteve ispostavljaju ili slanjem e-mail-a na podrska@calculus.rs ili iz programa klikom na dugme "Zahtev korisnika" ili "Chat-om" preko naše web stranice.
Na ovaj način je potrebno opisati problem, a obaveštenje o problemu ili zahtevu će dobiti tehnička podrška. Uvidom u Vaš zahtev, u najkraćem mogućem roku ćemo Vam poslati instrukciju ili objašnjenje za rešavanje problema. Ukoliko pomoć putem e-mail-a nije moguća, javiće Vam se prvi slobodni instruktor.
Radi veće efikasnosti, veoma je važno da što bolje opišete Vaš zahtev. Na ovaj način pomažete i sebi i drugim korisnicima, štedite svoje vreme, a nama dajete priliku da brže prepoznamo šta je problem, koliko je složen i hitan i prosledimo ga onome ko ga može najefikasnije rešiti.
Uvidom u sve zahteve, možemo pripremiti odgovore na najčešće postavljana pitanja ili opisati postupke za rešavanje najčešćih problema i grešaka.
Vašom prijavom u ovaj sistem, omogućavamo Vam uvid u sve Vaše zahteve kao i praćenje njihove realizacije. Na raspolaganju će Vam biti i svi pripremljeni odgovori i uputstva za najčešće probleme ili aktuelne probleme, te na taj način možete brzo doći do rešenja svog problema.
Za zahtev za registraciju i pristup našem sistemu podrške potrebno je da nam pošaljete sledeće podatke na podrska@calculus.rs :
* Ime i prezime
* Naziv firme
* e-mail adresu
* broj telefona